Najčastejšie otázky

Nemožno sa dovolať na infolinku helpdesk používateľskej podpory Slov-Lex.

Ak nás kontaktujete telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 hod. do 15.00 hod. a Váš hovor nikto nedvíha, znamená to, že na kontaktné telefónne číslo 02 / 888 91 131 sa pred Vami dovolal iný používateľ, ktorého hovor vybavuje pracovník redakcie Slov-Lex. Napriek tomu, že je linka obsadená, ďalším volajúcim sa linka ozve vyzváňacím tónom.

Ak sa teda k nám nedovoláte ani opakovane, kontaktujte nás prostredníctvom mailu na adrese helpdesk@slov-lex.sk alebo využite možnosť nahlásiť Vašu požiadavku prostredníctvom kontaktného formulára.

 

Ako získam prehľad o všetkých legislatívnych procesoch, ktoré sú v MPK, ku ktorým sa môžem ako verejnosť vyjadriť?

Je niekoľko spôsobov, ktoré poskytujú prehľad o leg. procesoch nachádzajúcich sa v štádiu medzirezortného pripomienkového konania alebo aj v iných štádiách:

1. použijeme formulár na rozšírené vyhľadávanie, pri atribúte "Štádium procesu" si z ponuky vyberieme "Medzirezortné pripomienkové konanie" a výsledkom vyhľadania bude zoznam leg. procesov aktuálne nachádzajúcich sa v štádiu MPK, zoradených podľa dátumu začiatku MPK od najnovších po najstaršie (uvedenú funkcionalitu môžete použiť aj na vyhľadanie a zobrazenie leg. procesov v iných štádiách),

2. v systéme eLegislatíva si vyberieme jednoduchý vyhľadávací formulár (používateľ nájde pod "Vyhľadávanie legislatívneho procesu"); bez zadania akéhokoľvek parametra klikneme na "Vyhľadať" a výsledkom vyhľadania bude zoznam aktuálnych leg. procesov zoradený v jednotlivých štádiách, najskôr medzirezortné pripomienkové konanie, nasleduje vyhodnotenie MPK a postupne ďalšie štádiá leg. procesu; výsledky vyhľadania sú pre každé štádium zoradené podľa dátumu začiatku konkrétneho štádia od najnovších po najstaršie,

3. na sledovanie najnovších procesov v MPK portál ponúka aj inú funkcionalitu